skönfredag!

hej på er alla godingar! Idaag är det fredag och jag är glad. Har nästan precis ätit frukost. Sent tänker ni? nej, var uppe vid halv tio men sprang till gymmet direkt. Så det är därför jag äter nu. Skönare att äta efter allt slit tycker jag + att man riskerar inte att få håll.

Idag då, då ska jag jobba. Börjar kvart över fyra och slutar lite efter tolv. SÅ, det är iaf mindre än tolv timmar tills jag tar helg och det ska bli så jävla skönt. Har inte haft en ledig helg nu på 3 helger. Kanske inte är så mycket men det ska bli skönt iaf! hih. nej nu hörrni ska jag fortsätta att chilla! Här kommer två bilder från i sommras när vi såg Karlskrona bandet Royal Republic på sailet. Njut som attan nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0