pand-a-licious

Hej, jag heter Sara och jag är ledig hela helgen. Tack för det! Fyfan vad skönt det ska bli och vad skönt det var att komma hem. Hade så ont i mina ben där sista timmen. haha. Just nu sitter jag bara i soffan med datorn i knäet och lyssnar mig in mot lördagsnatten. Vad jag njuter. Trött men så jävla nöjd.

Imorgon väntas det först ett yoga pass på morgonen och sedan lite stan-mys med hjärtat. En runda till 34:an (secondhand :) och ett pitstop på systemet sedan är vi redo för lördagens bravader. Det blir bowling & mat med Johannes och Veronica! WHEY. Så sjukt nice det kommer bli alltså. Först bowling, tjejerna mot killarna, såklart! Och efter det så blir det fläskfilé med egengjord potatissallad och en grönsallad på det. longing for food.


pssst.. om ni inte har lyssnat in Tim Berg- bromance så gör det.
alltså bara bromance och inte seek. Detta blir den instrumentala och så så skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0