fridddddday

hemma från träningen nu. Så jävla skönt att vara färdig för dagen. Har till och med lyckats få i mig en kopp kaffe till så nu väntar bara duschen. Idag körde jag 40min kondition och då tufft. Det är det enda som hjälper en att känna sig nöjd och verkligen känna att det gav något. Gärna spurta i slutet så man knappt orkar. Då jävlar är det skönt! Sedan blev det lite gym med. Måste verkligen bli starkare i mage och armar. haha. Herregud så svag jag är där.

Nöjd som attan är jag iaf. Det är ju trots fredag så det är svårt att inte vara nöjd. hihi. Nu blir det dusch och sedan staden en runda. Ha en fin dag! Kramkram


ge mig sensommarkväll & halvlångthår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0