thank god It's Friday!

God Morgon! Hur mår ni idag? Jag mår finfint faktiskt. Eller. Lite trött bara. Var uppe med älskling vid sju så vi kunde äta frukost tillsammans idag. Mys. Vår tv är cp idag så bara 1,2 & 4 funkar så just nu är det efter tio som går på tv. Visst, det är väl bra men kan vara lite långtråkigt ibland. kanske inte är såå vuxen än, vad vet jag.

Sitter även här och försöker tagga mig till träning. Tänkte att jag skulle gå iväg runt lunch och hade först en tanke på att springa milen ute, det hade varit skönt! MEN sen snöade det ju inatt så nu lockar det inte rikitigt och milen på springbandet är inte roligt alltså. Vi får se. Minst 40min kondition idag är det tänkt iaf. Vi får väl se. haha.

Ikväll vankas det förfest hos Louise eller födelsedagsfest hos Jenny i Karlskrona. Vet inte vad jag känner för men samtidigt så har jag inte mycket pengar och då känns Karlskrona långt borta just nu. Det lutar väl åt Louise så får vi Karlskrona-tjejer ta en riktig jävla utgång snarast! Nu ska jag kolla vidare på malou. Ha en finfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0