stort grattis till min fina

älskling som fyllde 21 år i söndags!

Jag lagade massa god mat till oss på lördagen.
Förrätt: Avokadosoppa med sting
Varmrätt: Kycklingburgare med coleslaw och moröttstänger (?)!
Efterrätt: hallon&björnbär marinerade i vodka med smält choklad och vaniljyougurt

Allt var såklart egengjort. Till och med brödet till burgare slavade jag ihop på lördagen bakfull & dan. haha. Nej, bakfull var jag inte. Bara seg. Men det blev overall en helt underbart mysig kväll som inte kunde spenderats bättre. På söndagen var det ju kalas i Lyckeby för pojken. Det var trevligt att träffa smala (haha) släkten igen. Och vi gick även på bio på kvällen där då. Johannes & Veronica följde också med och vi överraskade Tommy med det. haha. Snacka om att han blev ställd när dom satt inne på bion och väntade på oss. Så roligt! Vi såg "the green hornet" som var bra och mycket rolig. Men, note to self är att inte gå och se så många 3D filmer än. Det är inte så bra som man hela tiden förväntar sig och kvaliten ska vi inte snacka om. nej. Det var min helg det. Vi hörs sen, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0