godmorgon

JAG LEVER! Har överlevt helgen men den har bara varit smockad med trevliga stunder så bloggen har liksom glömts bortr lite. Helgen har bland annat bestått av att mysa med älskling, ha fina Josse på besök, utgång med vackra vänner, Kalas för mosters flicka, tacosmys & mycket annat! En helt kanonhelg med andra ord tänker ni, och ja, det har det varit :).

Idag är det tisdag och jag har börjat mitt vickariat äntligen. Jobbade kvällen igår och ska göra det idag med. Sedan ledig onsdag men jobbar torsdag och helgen. Det rullar på nu och det är så jävla skönt att ha ett schema att gå efter. wihu. Eftersom vi har kommit lite efter med dessa "25dagarna" så fortsätter vi bara och idag är det ju en bild på vad jag har på mig idag. Det roliga är att antingen är det träningskläder eller jobbkläder. Roligare än så blir det inte och jag har inte bestämt än vad det blir. haha. Nu ska jag kolla nyheterna! Ha en fin morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0