goden morgenen på er!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock. Förutom att jag vaknade en gång inatt när Tommy tog täcken för mig. Så säger jag lite surt.. "Sno inte täcket" varpå han säger "oj, förlåt älskling det var inte alls meningen" och lägger det på mig igen. Lät jag lite för sur kanske? ;). haha. Rätt kul. Det har stormat som fan inatt alltså. Har inte märkt det på natten då men innan vi somnade så jävlar hörde man. ffyfan vad det blåste. Trädet bakom vår lägenhet har blåst sönder! Då är blåsten inte dålig alltså.




Nu ska jag fortsätta kika runt på nätet. Jag och Tommy firar ju 5år den 23 och vi har nog kommit på värsta bästa sköna grejen att göra, L Ä N G T A R. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Trodde att kåken skulle lyfta inatt.....

2011-02-08 @ 11:04:04
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! P.S du tjänar mer pengar om du lägger upp länken på bloggen! då tjänar du genom klick också! :)

2011-02-08 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0