7

Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon

Hmm. Detta var svårt. För det är så himla mycket. En helt ny värld öppnas ju nästan. haha. Men först skulle jag sätta in MASSA pengar på ett sparkonto så jag & Tommy har pengar till lägenhet, bil, lån, resor you name it. Sedan skulle jag köpa oss en ny tv, massa nya kläder, Ifåen, skor till tusen, bjuda min familj & mina vänner på en världen fetefest när jag fyller år. Alltså då snackar vi FETEFEST. Typ hyra något galet ställe och ha massa mat, dricka, godis, kakor, goodiebags & allt sånt där nivet som man drömmer om när man planerar kalejs! Sedan skulle jag fixa en bättre lägenhet till mig och hjärtat här nu under Karlshamns-tiden. Give me money nu! Dessutom skulle jag skänka pengar till cancerfonden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0