1

Här kommer en bild på mig plus tio fakta!


1. Jag ska snart gå på ett vickariat på Preem som ligger på 70%!
2. Jag äter alltid gröt&kaffe till frukost.
3. Min macbook Pro är min finaste ägodel♥
3. Jag älskar att gå ut och dansa med mina vänner på klubbar!
4. Jag & Tommy har varit tillsammans i 5 år!
5. Vi är även förlovade och har varit det i lite mer än 7 månader :)
6. Jag har en bil som är grön & kallas grodan.
7. Jag gick på frisörskolan i gymnasiet så jag klipper lite på fritiden.
8. Jag har alltid beslutsångest, vad det än gäller.
9. Jag är en hundmänniska.
10. Jag bor i Karlshamn men kommer från Karlskrona.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en fin kväll!



Om det intresseras så är en Tävling igång där du kan vinna en bra hårprodukt. länk http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment KRAM

2011-02-03 @ 19:48:01
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha beslutångest stämmer som fan :D

2011-02-11 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0