nu mår jag!

nytränad, ny dator & nyköpt nektarin :) - nu fattas bara min gamla älskling ;). haha.
Passet gick bra i övrigt förutom att jag näästan kom försent. Det var jätte skönt att komma igång igen så nu ska jag köra ofta. Runt 3-4 dagar i veckan är lagom och orkar jag inte med något pass så jäklar blir det löpning. Dom hade något pass på måndagar som kallas cross, där sprang man i skogen med en ledare då. Det verkade roligt och eftersom jag är en rätt erfaren löpare (måste jag kunna erkänna ;) så hade det varit roligt att pröva. Nu ska jag bara ta det jäävligt lugnt & vänta på hjärtat så vi kan duscha, sedan blir det mys i soffan :). Ha en fin torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin dati!

2010-10-01 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0