TGIF

Igår var en jävlig dag.. jag var väldigt sjuk & trött, seg & tråkig, vädret var inte det bästa, åh. helt enkelt sämst. Låg typ på soffan hela dagen bara och vilade upp mig. Men idag är det fredag och jag känner mig faktiskt piggare måste jag säga. Just nu svetttas jag som om jag skulle ha feber men jag tror det beror på att jag har en fet tjock morgonrock på mig. IALLAFALL, ikväll är det halloween party och jag vet fortfarande inte vad jag ska vara riktigt. Grejen är att jag har typ 4 olika utklädnader jag skulle kunna vara, det gäller bara att bedstämma sig vilket inte är min starka sida. beslutsångest till tusen!
Men om jag mot förmodan lyckas bestämma mig så kommer ni självklart få se mig, kanske innan vi drar tillomed ;). Nu tänkte jag hoppa in i duschen en snabbis och sedan börja diska lite medans brunchrapporten strömmar ut från radion. Sedan sticka ner på stan och faktiskt bestämma kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0