söndag

frukostgrodanälmhultIKEAmatmysloppisfyndfotostädningTACOSmysisoffanjulmustpia- där har ni min söndag!
Vi började dagen på ikea med massa shoppande. Köpte det mesta som man gör. Ljus, servetter, skålar, kavel, lite julsaker (MYS) och andra nödvändiga grejen :) Efter det åkte vi till ett antikställe som vi hittade i Älmhult med massa och då menar jag MASSA fina grejer. Hittade en jättefin gammal julgransbelysning från osram med jättevacker gammal kartong. Julkänsla på hög nivå! Köpte även ett jultomte ljus och en nötknäppare. Vi är redo för julen nu!
När vi kom hem så blev det TACOS, så underbart! Vet inte när jag åt det senast så det satt fint. Nu väntar jag bara på att vi ska åka och hämta Pia, Tommys mamma, som kommer till oss och hälsar på en stund (läs: tills torsdag :). Det ska bli så himla mysigt att ses igen. Var ju senast i sommras. Hoppas eran söndag varit lika fin som min. Puss
(PS. Jag försöker ha mellanrum i texten men det verkar inte funka. Något är knas. Någon som vet vad det kan vara?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0