säljer lite skor

som ni ser i inlägget nedanför så är det dags för lite skor att lämna mig och hitta någon annan. Säljer dom pga att det inte finns plats för dom helt enkelt. Jätte fina tycker jag :). Allt fint annars med er? Jag mår fint bara jääävligt snorig i näsan idag. Blir så trött på det!
Var ju i Karlskrona hela hela dagen idag och hängde med vännerna. Alltid så jävla underbart :). Det lyckades bli nästan hela gänget också vilket var väldigt nice. Fick även äta min älskade ceasarsallad från 3G, PRÖVA DEN NI SOM INTE ÄTIT :).
Tänkte faktiskt att jag bara skulle chilla framför tvn nu.. är jättetrött! God natt på er och glöm inte checka in skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0