Goooodmorgon!

Idag så har vi detta på agendan:
- DUSCHA!
- Köpa ingredienser till en kycklingsallad&vin.
(till min & Johannas myskväll imorgon)
- Jobbbbbba, (16.15-00.15)
jaaa, det var väl det hela det. Inte så mycket. Men det är något och det är alltid bra. Det känns alltid segare att jobba kvällen om man inte har gjort något på dagen innan, kanske låter konstigt men då känns det som om man inte har utnyttjat hela dagen riktigt. Det kommer mycket jobb nu, vilket jag gillar. Det blir jobb lördag-tisdag och sedan helgen som kommer. Så cashen rullllar in! Har ni sovit gott föresten? :)
Här får ni en inblick i hur jag kan se ut på morgonen!
(mitt morgonhumör är det värsta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0