Bästa på länge!

hallåj på er! Läget?
Allt fint här borta. Sitter i soffan och chillar järnet framför "halv åtta hos mig" med mac hos mig ;). Förbereder mig för den kommande helgen. Det blir en såkallad partyhelg! I morgon blir det party hos Felicia med alla karlshamnsfolken och efter det kåren skulle jag tro, kanske mingel.. Kommer bli lyckat det!
På lördagen sedan är det partybig hos min finaste Josefine med alla girlsen. Detta ska bli så jääävla roligt & det kommer bli epicepicepic! längtar som f-n nu faktiskt. Meeen samtidigt längtar jag till söndag då det bara blir jag & hjärtat för mys rakt igenom. ouh, detta kommer bli en sådan jävla nice helg. Bästa är också att det är min första L E D I G A helg på fem veckor. WHEEEEY (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0