"Harry Potter has come to Hogwarts"

Harry Potter var så jävla bäst! Kan del två komma nu?! Eller kan någon köpa sista boken till mig tack. SÅ bra att jag inte ville att den skulle ta slut, aldrig. Bästa filmen av dom alla. Säkerligen för att den hände mycket och att det inte var samma gamla vanliga stuff på slottet och allt. aej, SE DEN!
okey.. nog om Potter. Idag har jag legat i soffan hemma hos Josse och bara umgåtts. mys. Vi glodde på Mia & Klara som är så jävla underbara. Sedan kollade vi på den otroligt långa filmen "Storm of the century" av Stephen King som varade i FYRA! timmar. Dom hade faktiskt kunnat klippa bort hälften för det var bara onödiga scener men nu har den blivit sedd iaf. Tack för mig. Nu ska jag mysa med hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0