dålig på det hära....

jag vet att jag är superdåligt på att skriva. helgen har varit helt full det är därför jag inte lyckats skriva. Vi skyller på det, fast jag tror det är sant. Det har varit disneyfest för Natta som var awsome! Bakis häng med twilight filmerna hemma hos oss och sedan farsdagsmys hemma hos pappa & mama i Lyckaby! Kanonhelg som får fem av fem trisslotter ;).
IDAG VANKAS DET HARRY POTTER! Nu ska vi äntligen få se näst sista filmen. herregud. Jag har inte en aning om vad som händer för jag har då inte läst sista boken. my gawd vad jag är taggad! Har dragit alla filmer nu från början denna veckan så jag är riktigt inne på att. Kommer dock bli konstigt och tråkigt när sista filmen slutar. Inga mer Potter filmer/böcker liksom. Man har ju alltid haft någon film att se fram emot. aja, ikväll kör vi iaf 23.30.. Kommer bli najs!
(bild från i fredags, lånad av Robin Hood)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0