20th b-day party!

Min kompis Nathalie fyllde 20år igår och ska nu ha lite kalas på lördag. Med disneytema. Det kommer bli så jävla roligt. Jag hoppas bara alla går in för detta helt nu. Det måste dom, kom igen peeps! Nu är bara frågan vad man ska vara? Jag och Josse satt och klurade lite igår och kom nog fram till rätt bra karaktärer iaf. Vi har typ tre olika förslag. Så jag hoppas det kommer lösa sig. haha. Har också världens bästa karaktär till Tommy om han bestämmer sig för att följa med, vilket jag hoppas!
idag då.
Idag ska jag handla, möjligen diska och kanske börja titta på alla Harry Potter-filmerna igen för att, vad blir det.. sjuan, har ju premiär på onsdag nästa vecka. Måste ses! Hörs senare! Krrrram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0